موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دعوت بازیکنان برای دیدارهای انتخابی جام جهانی گفت: بازیکنان را بر اساس سه شاخص دعوت کردیم.

امیر قلعه نویی: بازیکنان تیم ملی را بر اساس سه شاخص دعوت کردیم

امید قلعه نویی عصر روز یکشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: ابتدا ایام سوگواری ماه صفر را تسلیت عرض می کنم. درباره بازی هم باید بگویم به اصطلاح اولین هفته از فیفا دی در مرحله انتخابی جام جهانی است‌ هر هفته بازیکنان خارجی را رصد کردیم لیگ های داخلی را نیز با حضور مربیان بررسی کردیم. بر اساس آمادگی بازیکنان و سه شاخص: تطبیق با افکار تاکتیکی دوم رسیدن به مرحله نهایی و سوم شیب ملایم جوانگرایی بازیکنان را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: بازی با امارات خیلی سخت است. اینجا به تیم ملی کشور زمین نمی دهند اما آنجا اقامت و پاسپورت می دهند. الان دغدغه تیم های حاضر در بازی های آسیایی را هم دارم چون آنها هم تیم ملی حساب می شوند. حیف است تیم های پرطرفدار ما زمین چپن ندارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بر اساس افکاری که در ذهن داریم بازیکنان خود را انتخاب کردیم. سن برای ما یک عدد است. درهای تیم ملی همیشه باز است. امیدوارم همه حمایت کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد.

او درباره عدم دعوت از سحرخیزان و حسین نژاد تاکید کرد: همیشه این انتقادها بوده است. یکسری علاقه ها هست و تماشاگران گاهی یکسری بازیکنان را دوست دارند. بازیکنان جوان را که کسی هنوز خیلی نمی شناخت آوردیم و انتقاد کردند اما الان همان بازیکنان را در تیم های مهم داریم. سحرخیزان و حسین نژاد را هر هفته رصد می کنیم. احتمال اینکه اردوهای بعدی باشند وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.